Friday 6 August 2010

Salutari si niste prieteni cu trompete

Salut,

Ma bantuia de mult gandu' sa-mi fac blog. Azi pe la 4 a.m. m-am trezit sa beau un pahar cu apa si m-a hotarat: "Gata! Fac blog orientat spre muzica". Asa mi s-a parut mie bine, natural, corect.

Urmeaza: melodiile altora (noi sau vechi), ceva stiri, si melodii, mash-up-uri, edit-uri, re-edit-uri de-ale mele. Ah, da. Si alte chestii care mi se par misto.

Asta-i prima bucata. Liber la download. Liber la party!
Am testat-o deja pe cativa oameni si au dansat/cantat pe rupte.


Parov Stelar vs. Simian - Chambermaid Friends (Iosif's Little Mash-up) by Iosif

Toate bune!

5 comments:

CorinaOltean said...

Sa-ti traiasca! Spor!

Marius (kDJ) said...

Beau o bere la lansare... :)

Anonymous said...

confirm partea cu testing-ul și reușita acestuia

Iosif said...

Cine esti straine? :))

Anonymous said...

just some groupie of yours.

Trimite-mi piesa ta